Σχέδιο Δράσης

Σχέδιο Δ΄ρασης

 

Τα σχέδια δράσης που εκπονεί η σχολική μονάδα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν. 4692/2020, είναι τα εξής για το σχολικό έτος 2024-2025:

 

1.

Σχέδιο Δράσης: «“Έτος εμπέδωσης του σεβασμού προς όλους/ες” στο 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης “Γιάννης Ρίτσος”: διδακτικές προσεγγίσεις για την υλοποίηση ενός στόχου της σχολικής μας μονάδας»

Άξονας: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Στόχος Βελτίωσης: Στόχος είναι να εμπεδωθεί και να βελτιωθεί η (ήδη υπάρχουσα) συνεργασία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας με την εκπόνηση μικρών project που ενισχύουν τη διεπιστημονική προσέγγιση και την εξατομικευμένη μάθηση. Μέσα από τη διαθεματική/διεπιστημονική προσέγγιση, θα επιχειρηθεί η συνεργασία εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων της σχολικής μονάδας, ώστε να μην παραμείνει ένας απλός τίτλος η προσπάθεια του σχολείου μας να αναδειχθεί το σχολικό έτος 2024-2025 σε «Έτος εμπέδωσης του σεβασμού προς όλους».

Συντονιστής Δράσης: Κονδυλόπουλος Ιωάννης.

 

2.

Σχέδιο Δράσης: "Βελτιώνω και ομορφαίνω το σχολείο μου".

Άξονας: Σχολείο και κοινότητα

Στόχος Βελτίωσης: Ο στόχος μας, όπως και πέρυσι, είναι η λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του χώρου σε συνεργασία με τα παιδιά , τους διδάσκοντες αλλά και εξωτερικούς φορείς. 

Συντονιστής δράσης: Βαλκανάς Γε΄ωργιος

 

3.

Σχέδιο Δράσης: "Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες «συνοδοιπόροι» στο ταξίδι της μόρφωσης"

Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

Στόχος Βελτίωσης:

Εκτός από την οικογένεια, το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί αναπτύσσουν και καλλιεργούν τις ψυχοσυναισθηματικές ανάγκες των μαθητών/-τριών τους. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αλληλεπιδρούν συνέχεια με τους μαθητές τους, όχι μόνο στο επίπεδο ακαδημαϊκών γνώσεων. Η δημιουργία ενός θετικού κλίματος και εμπιστοσύνης, η ενθάρρυνση ανάπτυξης διαλόγου χωρίς κριτική, η “διαθεσιμότητα” του εκπαιδευτικού, διευκολύνει τον/την μαθητή/-τρια να εκφραστεί ελεύθερα, να διατυπώσει ερωτήματα και να εξερευνήσει τον κόσμο, αναπτύσσοντας την προσωπικότητά του και ισχυρούς δεσμούς με τον εκπαιδευτικό. Εξάλλου ένας μαθητής ή μια μαθήτρια γίνεται δεκτικός στις αλλαγές και στη βελτίωση όλων των δεξιοτήτων, όταν ο εκπαιδευτικός έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και το σεβασμό του. Βασικός στόχος των εκπαιδευτικών μας είναι ο εντοπισμός ιδιαίτερων ενδιαφερόντων και ικανοτήτων των μαθητών/-τριών μας, ώστε να τα ενισχύσουμε και να τα καλλιεργήσουμε σε μεγαλύτερο βαθμό, αυξάνοντας την αυτοπεποίθησή τους και την αγάπη τους για το σχολείο.

Συντονίστρια Δράσης: Γρουσουζάκου Κανέλλα