ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

     4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ "ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ"

                  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ   

            ΤηλέφωνοΦαξ:  2731021966                                        email: mail@gym-peir-spartis.lak.sch.gr

          Διεύθυνση: Αλκμάνος, 23100 Σπάρτη                                        Πληροφορίες:  Καρράς Θεόδωρος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΕΜΠΤΗ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012

στις 7.00 μ.μ.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΜΠΑΖΑΡ ΣΤΟ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ!

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και εφέτος οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας διοργανώνουν χριστουγεννιάτικο μπαζάρ υπό την καθοδήγηση της κ. Κανελλοπούλου Αναστασίας. Τα έσοδα θα διατεθούν για την αγορά διαδραστικού συστήματος διδασκαλίας.

Θα ακολουθήσει γιορτή με μουσική και χορό.

 

 

 

2012: Οι ώρες συνεργασίας καθηγητών-γονέων/Τρόπος δικαιολόγησης απουσιών

 

                                 Ώρες διδασκαλίας

                                                               

1η ώρα 08.15΄-09.00΄               

2η ώρα 09.05΄-09.50΄

3η ώρα 10.00΄-10.45΄           

4η ώρα 10.55΄-11.40΄

5η ώρα 11.50΄-12.30΄

6η ώρα 12.40΄-13.20΄

7η ώρα 13.25΄-13.55΄

 

 ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

2-11-2012: ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΤΗΝ "ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ 2012"!

           

                         

 

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012 στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, βραβεύτηκε το έργο  "Καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού και της δημιουργικής γραφής με την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.". Το έργο εκπόνησαν οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου κατά τα σχολικά έτη 2010-11 και 2011-12 υπό την καθοδήγηση του Ι. Κονδυλόπουλου.

βλ. επίσης:

http://www.lakonikos.gr/article/29418-aristeia-kai-kainotomia-br-kai-to-4o-gumnasio-spartis-metaxu-ton-brabeuthenton-sholeion-

http://www.notospress.gr/index.php?c_id=50&n_id=8229

 

                                                                                              Διαβάστε περισσότερα...

 

***

4-4-2012: Με υπουργική απόφαση το σχολείο μας μετονομάστηκε σε

4ο Γυμνάσιο Σπάρτης "Γιάννης Ρίτσος" .

 

Το 4ο Γυμνάσιο "Γιάννης Ρίτσος" αναδείχτηκε σε  "Σχολείο Υπερασπιστή των Παιδιών" για το σχολ. έτος 2011-12. Συγχαρητήρια, παιδιά!

Διαβάστε σχετικά...

 

ΒΡΑΒΕΥΣΗ

3o Διεθνές Συνέδριο του Κέντρου Σπαρτιατικών και Πελοποννησιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Nottingham με θέμα:

"Θρησκευτικά Τοπία της Πελοποννήσου από τους Προϊστορικούς έως τους Μεταβυζαντινούς Χρόνους". Σπάρτη, 30-3-2012 έως 1-4-2012.

Κατά την έναρξη του συνεδρίου την Παρασκευή 30 Μαρτίου βραβεύτηκε το Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης και οι μαθητές/τριες  που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς λογοτεχνίας, βίντεο και ζωγραφικής

Δείτε σχετικό βίντεο.., Διαβάστε σχετικά 1...Διαβάστε σχετικά 2...

***   

 

>>>> Tο Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης

εφαρμόζει πιλοτικά

τα

Νέο Πρόγραμμα Σπουδών

   Διαβάστε περισσότερα

Οι καθηγητές του σχολείου παρακολούθησαν την Α΄ φάση της σχετικής επιμόρφωσης

στις 25-26 και 27 Νοεμβρίου 2011 και τη Β΄ φάση στις 9 και 10 Μαρτίου 2012,

ενώ στις 14,21 και 28 Μαρτίου επισκέφθηκαν το σχολείο οι σύμβουλοι προώθησης των νέων προγραμμάτων σπουδών.

                                                  

   >>>>>>     Σύνδεση του Πειραματικού Γυμνασίου Σπάρτης με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας

Ξεκίνησε η συνεργασία του Πειραματικού Γυμνασίου Σπάρτης με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.

Σε πρώτο στάδιο η συνεργασία αφορά τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας.

Στη φάση αυτή καταγράφονται οι πρακτικές γραμματισμού και η διείσδυση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων και συγκεκριμένα

της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Στην έρευνα συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες από όλη την Ελλάδα, ανάμεσα σε αυτούς και από το σχολείο μας.

Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας λειτουργεί ως συντονιστικό

και επιτελικό όργανο του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

σε θέματα γλωσσικής πολιτική

 

 

 

 

Το προαύλιο του σχολείου. Στο βάθος ο Ταΰγετος

 

Oval Callout: 4ο Γυμν. "ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ"
                                                    

                                            

                                                                              

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

 

Πραγματοποιήθηκε η ετήσια συνάντηση των διδασκόντων του Πειραματικού Γυμνασίου Σπάρτης

με τους γονείς των μαθητών της  Α΄  Γυμνασίου.

Οι εκπαιδευτικοί καλωσόρισαν τους γονείς, τους ενημέρωσαν για τον τρόπο λειτουργίας και τις δραστηριότητες του σχολείου,

καθώς για το Νέο πρόγραμμα σπουδών, που θα εφαρμοστεί εφέτος πιλοτικά στο Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης.

Προηγήθηκε ομιλία  του επίκουρου καθηγητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου,

και επόπτη του Πειραματικού Γυμνασίου Σπάρτης κ. Τραυλού Αντώνιου με θέμα:

«Σχέσεις γονέων – εκπαιδευτικών: Αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα

και τις προκλήσεις των μαθητών/τριών της Α΄ Τάξης Γυμνασίου» .

 

12 Οκτωβρίου 2011: Δεύτερη συνάντηση συνεργασίας με τους γονείς 

Σημειώνεται ότι 12 Οκτωβρίου 2011στις πραγματοποιήθηκε,

με πρωτοβουλία της φιλολόγου κ. Κανελλοπούλου Αναστασίας,

ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών/τριών της Α΄ Γυμνασίου

με θέμα τον τρόπο μελέτης και δημιουργικής προσέγγισης του μαθήματος

της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας.

Στη συνάντηση συμμετείχε ο εκπαιδευτικός κ. Κονδυλόπουλος Ιωάννης

με εισήγηση για τον τρόπο αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία,

καθώς και η εκπαιδευτικός κ. Βαβαρούτσου Παρασκευή,

που ενημέρωσε τους γονείς για τα μαθήματα της Οικιακής Οικονομίας και Γεωγραφίας.

 

 

 

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Αγαπητοί γονείς,

Το Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης, πρωτοπόρο και ανοιχτό σε κάθε καινοτομία, υιοθετεί όλες τις δράσεις  που σηματοδοτούν την προσαρμογή του στην ψηφιακή εποχή και στις απαιτήσεις του Νέου Σχολείου. Ήδη από την περσινή σχολική χρονιά έχουν τοποθετηθεί σε τρεις αίθουσες διδασκαλίας διαδραστικοί πίνακες αφής, μαζί με τους αντίστοιχους φορητούς υπολογιστές, τους βιντεοπροβολείς και όλη την απαραίτητη καλωδίωση για τη δυνατότητα ενσύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο. Παράλληλα, ενημερώνεται σε καθημερινή βάση η ιστοσελίδα του σχολείου μας, που φιλοδοξεί όχι μόνο να αναδείξει τις πρωτοβουλίες των μαθητών και των εκπαιδευτικών του Πειραματικού Γυμνασίου Σπάρτης, αλλά κυρίως να αποτελέσει βήμα δημιουργικής έκφρασής τους. Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές ενθαρρύνονται να εκπονούν εργασίες  που αναρτώνται στην ιστοσελίδα μας (http://gym-peir-spartis.lak.sch.gr/) ή σε ιστολόγια που συν-δημιουργούν εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες και φιλοξενούνται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (http://blogs.sch.gr/). Επίσης, από τη φετινή σχολική χρονιά ξεκινά η συνεργασία του Πειραματικού Γυμνασίου Σπάρτης με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (www.greeklanguage.gr)

Η χρήση των συστημάτων αυτών και του διαδικτύου θα βοηθήσει να κατακτήσουν οι μαθητές το νέο είδος γραμματισμού, τον κριτικό/ψηφιακό, όπως, άλλωστε, προβλέπεται από το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Στις μέρες μας πολύς λόγος γίνεται για την ανάγκη να καλλιεργηθεί από το σχολείο ο νέος κριτικός ή ψηφιακός γραμματισμός, να εξοικειωθούν, δηλαδή, οι μαθητές/τριες με την κριτική αξιοποίηση των υπολογιστών και του διαδικτύου ως εκπαιδευτικών εργαλείων. Αυτό, ανάμεσα στα άλλα, προϋποθέτει και συνεπάγεται ότι τα παιδιά ελέγχουν και αξιολογούν την αξιοπιστία του υλικού που αντλούν από το διαδίκτυο και συνειδητοποιούν τους κινδύνους που ελλοχεύουν στην άκριτη και αλόγιστη χρήση του. Το διαδίκτυο δεν αποτελεί πανάκεια. Ωστόσο, η χρήση του κατά την εκπαιδευτική διαδικασία ευνοεί, σύμφωνα με την τρέχουσα αντίληψη, μια περισσότερο μαθητοκεντρική προσέγγιση του υλικού, ενδείκνυται για την εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου διδασκαλίας, συντελεί στην καλλιέργεια συναισθηματικών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων και ανοίγει διαύλους επικοινωνίας με τις υπόλοιπες σχολικές μονάδες της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Στόχος μας, λοιπόν, είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές μας ότι ο υπολογιστής τους ή το διαδίκτυο αποτελούν πρωτίστως εργαλεία γνώσης και όχι απλώς ένα πολύχρωμο και πολύβουο πάρκο διασκέδασης.

 Ας ενθαρρύνουμε τα παιδιά μας να συμμετάσχουν σε αυτό το καινούριο ταξίδι υπό τους όρους που προαναφέρθηκαν και να δείξουν τον απαιτούμενο σεβασμό στους υπολογιστές και στα διαδραστικά συστήματα του σχολείου τους, όχι μόνο προστατεύοντάς τα από τις φθορές, αλλά κυρίως αντιμετωπίζοντάς τα όπως πρέπει: ως μηχανές που μας βοηθούν στη δουλειά μας και όχι ως δυνάστες που θα μας υποδουλώσουν.

Το Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου για ένα γόνιμο διάλογο στο ζήτημα της ορθολογικής αξιοποίησης των ψηφιακών μέσων και πόρων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

                                                                                                                                           Με εκτίμηση,

                                                                                                                                             Ο Διευθυντής

                                                                                                                                                 Θ. Καρράς

 

 

 

Ομαδοσυνεργατική μέθοδος με χρήση διαδραστικού πίνακα και φορητών υπολογιστών

___________________________________________________________________________

Χρήση περιβάλλοντος  wiki

στο  πρόγραμμα "Με μέλημα ...μια μέλισσα"

 

Οι εργασίες  των μαθητών στο πρόγραμμα «Mε μέλημα … μια μέλισσα» (εφ’ όσον αυτοί το επιθυμούν) αναρτώνται, μελετώνται, σχολιάζονται και τροποποιούνται από τους ίδιους και από τους υπευθύνους του προγράμματος εκπαιδευτικούς, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://memelimamiamelissa.pbworks.com

Η διεύθυνση αυτή, οδηγεί σε μια «κλειστή» ηλεκτρονική κοινότητα – χώρο κοινωνικής δικτύωσης (wiki), στην οποία η διαχείριση του υλικού που συλλέχθηκε και διαμορφώθηκε από τους μαθητές, γίνεται ομαδοσυνεργατικά και υπό την επίβλεψη και τον έλεγχο των υπευθύνων του προγράμματος. Η δράση αυτή, είναι σύμφωνη με την αρχική στοχοθεσία και τον προγραμματισμό μας για τη διάχυση της γνώσης, καθώς και με τις αρχές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, όπως αυτές ορίζονται στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ). Επιπλέον, η χρήση wikis στη διδασκαλία, ως εκπαιδευτική μεθοδολογία με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση, θεωρείται διεθνώς από πολλές απόψεις ιδανική για τους μαθητές.

Η συντονίστρια του προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

«Με μέλημα … μια μέλισσα»

Ελένη Γ. Παλούμπα

 

 

                 

 

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ "ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"

(ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ)

.

"Σαββατοκύριακο στο σχολείο"

_____________________________________________________________________________________

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ - ΕΠΑΙΝΟΙ

30-4-2012: Βράβευση μαθητών στο

3o Διεθνές Συνέδριο του Κέντρου Σπαρτιατικών και Πελοποννησιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Nottingham με θέμα:

"Θρησκευτικά Τοπία της Πελοποννήσου από τους Προϊστορικούς έως τους Μεταβυζαντινούς Χρόνους". Σπάρτη, 30-3-2012 έως 1-4-2012.

Κατά την έναρξη του συνεδρίου την Παρασκευή 30 Μαρτίου βραβεύτηκε το Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης και οι μαθητές/τριες  που συμμετείχαν στους διαγωνισμούς λογοτεχνίας, βίντεο και ζωγραφικής

 

Ένα ταξίδι στην Αθήνα του

5ου αι. π.Χ.

3-2-2012: ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΣΤΟ ΥΠΔΒΜΘ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΣΜΟ "ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ 2011"

Διαβάστε περισσότερα για τη βράβευση...

 

 

 

 

 

Το έργο βραβεύτηκε από το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ στις 23-6-2011 στο πλαίσιο του θεσμού "Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση".

Το έργο παρουσίασε ο Ι. Κονδυλόπουλος κατά την τελετή βράβευσης στην αίθουσα "Jacqueline de Romilly"  του υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Συγχαρητήρια σε όλες και όλους!

 

                                                                                       Διαβάστε περισσότερα...

 

 

 

 

 

 

.

______________________________________________________________________________________________

ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (23/2-27/4/2009)     

.

 

___________________________________________________________________________________________________

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

.

____________________________________________________________________________________

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

 

.

________________________________________________________________________________________

ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΤΑΡΑΝΤΑ

.

___________________________________________________________________________________________

 

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

 

 

Αγαπητοί γονείς-κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας,

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Στο πλαίσιο της προσπάθειας την οποία καταβάλλει το σχολείο ώστε μεθοδικά και προγραμματισμένα να εγκαθιδρυθεί μόνιμη επικοινωνία ανάμεσα μας με κοινό στόχο το μέγιστο όφελος των παιδιών μας, σας αποστέλλουμε το παρακάτω ενημερωτικό έντυπο.

1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Οι μαθητές παρατάσσονται αμέσως και γρήγορα, όταν χτυπήσει το κουδούνι και τηρούν την πρέπουσα στάση κατά την ώρα της προσευχής.

Οι μαθητές δεν εισέρχονται στις αίθουσες πριν από την έναρξη των μαθημάτων και μετά την είσοδο των καθηγητών. Εξαίρεση γίνεται μόνο για την πρώτη διδακτική ώρα και αν η καθυστέρηση των μαθητών οφείλεται σε συγκοινωνιακούς λόγους, οπότε και λαμβάνουν ειδική άδεια από τη διεύθυνση.

Η συμπεριφορά και η στάση τους κατά την ώρα της διδασκαλίας πρέπει να είναι υποδειγματική και εποικοδομητική, πράγμα που έχει ουσιαστική σημασία για την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης.

Κατά την ώρα των διαλειμμάτων εξέρχονται από τις αίθουσες και κατεβαίνουν όλοι στο προαύλιο εκτός από τους δύο (2) επιμελητές, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν αυστηρά τα καθήκοντά τους.

Με τη λήξη του διαλείμματος εισέρχονται πολιτισμένα στην αίθουσά τους και δεν παραμένουν στους διαδρόμους προκαλώντας θόρυβο με διάφορους τρόπους για την αποφυγή ατυχημάτων και την ομαλή λειτουργία του Σχολείου.

Δεν εξέρχονται από το προαύλιο του Σχολείου χωρίς άδεια πριν από τη λήξη των μαθημάτων και παραμένουν στο σχολικό χώρο και όταν ακόμα υπάρχει κενή ώρα λόγω απουσίας καθηγητού.

Παρακολουθούν με προσοχή τις ανακοινώσεις και φροντίζουν να λύνουν τα προβλήματα τους συνεργαζόμενοι με τους κ.κ. καθηγητές και τον κ. Διευθυντή του σχολείου, προβάλλοντας με ευγένεια τα αιτήματά τους.

Στις γιορτές και εκδηλώσεις του σχολείου τηρούν τη στάση που αρμόζει, δείχνουν δηλαδή τον ανάλογο σεβασμό και τα ευγενικά τους αισθήματα. Η συμμετοχή των μαθητών στις εθνικές και θρησκευτικές γιορτές καθώς και στις άλλες εκδηλώσεις του σχολείου είναι υποχρεωτική.

Δε φέρουν στο σχολικό χώρο αντικείμενα ή έντυπα άσχετα με τις ανάγκες του σχολείου και δεν επιτρέπεται η χρήση κινητού τηλεφώνου σε όλους τους χώρους και τις εκδηλώσεις του σχολείου.

Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τηλεφωνική συσκευή της Διευθύντριας του σχολείου για να επικοινωνήσουν με τους οικείους τους, (σε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), σε περίπτωση ανάγκης.

Το απλό, καλαίσθητο και όχι εξεζητημένο ντύσιμο είναι και όμορφο και αυτό που ταιριάζει στο χώρο του σχολείου και τη λειτουργία που τελείται σε αυτό.

Διατηρούν καθαρές τις αίθουσες και κινούνται με ιδιαίτερη προσοχή σε εργαστηριακούς ή άλλους ειδικούς χώρους (εργαστήριο τεχνολογίας, πληροφορικής, χημείο, αίθουσα μουσικής, γυμναστήριο), επειδή υπάρχει εξοπλισμός που εγκυμονεί κινδύνους τόσο για τη σωματική τους ακεραιότητα, όσο και για την πρόκληση ζημιών.

Επιτρέπεται η χρήση των οργάνων γυμναστικής μόνο με την επίβλεψη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής για την αποφυγή ατυχημάτων.

 

Οι μαθητές σαν ελεύθεροι άνθρωποι έχουν την ηθική υποχρέωση να σέβονται και να περιφρουρούν τις αρχές του παραπάνω κανονισμού.

 

 

2. Φοίτηση-Απουσίες

Ο μαθητής απορρίπτεται όταν έχει συμπληρώσει περισσότερες από (64) εξήντα τέσσερις αδικαιολόγητες απουσίες.

Ο γονέας – κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει τις απουσίες έως και δέκα, (10), ημερών, συνολικά, στη διάρκεια του διδακτικού έτους και για διάρκεια έως και δύο, (2), συνεχόμενων ημερών, κατά μέγιστο.

Προϋπόθεση δικαιολόγησης είναι το να προσκομίσει ο γονέας-κηδεμόνας, το σχετικό ενυπόγραφο σημείωμά του, το αργότερο έως και την δεκάτη, (10η), ημερολογιακή ημέρα, από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο.

 

 

3. Αξιολόγηση

1. Η αξιολόγηση του μαθητή κατά τη διάρκεια της φοίτησης του στο Γυμνάσιο προκύπτει από:

α) την καθημερινή προφορική εξέταση και την όλη συμμετοχή του μαθητή στη διδακτική - μαθησιακή διαδικασία
β) τις ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ)
γ) τις ωριαίες υποχρεωτικές γραπτές δοκιμασίες, οι οποίες γίνονται, χωρίς προειδοποίηση ανά μία κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων και καλύπτουν την ύλη ευρύτερης διδακτικής ενότητας υπό τον όρο ότι προηγήθηκε κατά το προηγούμενο μάθημα σχετική ανακεφαλαίωση
δ) τις εργασίες που εκτελούν οι μαθητές, στο σχολείο ή στο σπίτι, στα πλαίσια της καθημερινής διδακτικής εργασίας
ε) τις συνθετικές δημιουργικές εργασίες
ζ) τις γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις του Ιουνίου.

 

                                                    4. Ωράριο λειτουργίας

                                           

1η ώρα 08.15΄-09.00΄               

2η ώρα 09.05΄-09.50΄

3η ώρα 10.00΄-10.45΄           

4η ώρα 10.55΄-11.40΄

5η ώρα 11.50΄-12.30΄

6η ώρα 12.40΄-13.20΄

7η ώρα 13.25΄-13.55΄

 

                                   

                                                                                                          

 

          

Η κοιλάδα του Ευρώτα (Κατασκευή μαθητών Β΄ Γυμνασίου στο μάθημα της Τεχνολογίας, σχολ. έτος  2007-08)

 

 

 

Κάντε κλικ εδώ

Αρχική Σελίδα

για να επιστρέψετε στην αρχική σελίδα

 

 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ