Δευτέρα, 22 Ιανουαρίου 2018
4-12-2017: Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
17 Νοεμβρίου 2017: Εκδήλωση στο σχολείο μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου
15-11-2017: Hμερίδα για την οδική ασφάλεια για τους μαθητές του σχολείου μας
Πειράματα στο εργαστήριο "Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή"
Πειράματα στο εργαστήριο ¨Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή" του σχολείου μας
31/10/2017: Σεμινάριο για τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος στο σχολείο μας
Τιμήσαμε την επέτειο του "ΟΧΙ"
2-10-2017: Ο Καθ. Αντ. Τραυλός μάς μίλησε για την αξία της άθλησης
2-10-2017: 4η Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Ας θυμηθούμε τις αλλαγές στον τρόπο προαγωγής σύμφωνα με την 166077/Δ2 εγκύκλιο του 2016 και το ΠΔ 126 του 2016

Διαβάστε τις αλλαγές στον τρόπο προαγωγής/απόλυσης των μαθητών και στον τρόπο εξέτασης της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και των Ξένων γλωσσών, σύμφωνα με την 166077/Δ2/7-10-2016, πατώντας εδώ. Για να διαβάσετε όλο το Προεδρικό Διάταγμα 126 του 2016, πατήστε εδώ.

 

'Ωρες επικοινωνίας γονέων- εκπαιδευτικών (ΝΕΟ_από 13-11-2017)

 Πατήστε εδώ για να δείτε τις ώρες επικοινωνίας εκπαιδευτικών - γονέων. 

white_arrow.png

Χρήσιμα


white_info.png

Σχολικό ημερολόγιο

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


Εργασίες Μαθητών

Πειράματα στο εργαστήριο "Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή"

 

       Το πείραμα αποτελεί συστατικό στοιχείο της επιστημονικής έρευνας. Είναι ευτύχημα για ένα σχολείο να έχει εξοπλισμένο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, το οποίο χρησιμοποιείται για την προσέγγιση των φαινομένων που εξετάζονται στα σχετικά μαθήματα μέσω πειραμάτων. 

        Ένα από τα πειράματα της διδακτέας ύλης στο μάθημα της Χημείας αφορά τη διάλυση ουσιών στο νερό υλοποιήθηκε στη Β΄ Γυμνασίου στο εργαστήριο του σχολείου μας, στην αίθουσα "Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή". Οι μαθητές συνεργάστηκαν για να συμπληρώσουν τα φύλλα εργασίας και να καταλήξουν σε συμπεράσματα σχετικά με τη διαλυτική ικανότητα του νερού και τη διάκριση ομογενών και ετερογενών μειγμάτων.

Περισσότερα...

Το εργαστήριο Φυσικών Επιστημών ως χώρος βιωματικής μάθησης

 

    Ένα σύγχρονο και οργανωμένο  εργαστήριο Φυσικών Επιστημών αποτελεί χώρο βιωματικής μάθησης και πρακτικής εφαρμογής της γνώσης. Χάρη σε αυτό, οι μαθητές προσεγγίζουν τη γνώση μέσω πειραμάτων και εργαστηριακών ασκήσεων και ωφελούνται αναπτύσσοντας ποικίλες δεξιότητες.

      Την εβδομάδα 7 έως 11 Νοεμβρίου οι μαθητές των τριών τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να μελετήσουν φυτικά και ζωικά κύτταρα στο μικροσκόπιο στο πλαίσιο του μαθήματος της Βιολογίας. Τα ηλεκτρονικά μικροσκόπια αξιοποιήθηκαν, ώστε οι μαθητές να εργαστούν ατομικά και σε ομάδες, να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας ενός μικροσκοπίου και να μελετήσουν κυτταρικές μορφές. Υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η διδάσκουσα κ. Χονδροπούλου Νικολέττα,  η οποία προετοίμασε τις εργαστηριακές ασκήσεις με τη συνδρομή του υπεύθυνου εργαστηρίου του σχολείου μας,  κ. Βαλκανά Γεώργιου

 

   

Περισσότερα...

Συναισθήματα, αυτοεκτίμηση, βία και σχολικός εκφοβισμός

 

    Οι μαθητές της Α’ τάξης του 4ου Γυμνασίου Σπάρτης “Γ. Ρίτσος” κατά το σχολικό έτος 2015-16, στο πλαίσιο του μαθήματος των βιωματικών δράσεων, μελέτησαν θέματα σχετικά με τα “συναισθήματα, αυτοεκτίμηση, βία και σχολικό εκφοβισμό”. Υπεύθυνη: Κουτσαλιάρη Ελισσάβετ.

Ακολουθούν παρουσιάσεις των εργασιών αυτών. 

Εργασία του τμήματος  Α2.

Εργασία του τμήματος Α3.

 

2015-6: Εργασίες στο μάθημα της Τεχνολογίας - Τάξη Γ΄

 

       Οι μαθητές της Γ’ τάξης του 4ου Γυμνασίου Σπάρτης “Γ. Ρίτσος” κατά το σχολικό έτος 2015-16, στο πλαίσιο του μαθήματος της τεχνολογίας, στη μέθοδο “Έρευνα και Πειραματισμός” μελέτησαν διάφορα θέματα. Υπεύθυνη: Κουτσαλιάρη Ελισσάβετ.

Ακολουθούν παρουσιάσεις των εργασιών αυτών:

Απορρόφηση θερμότητας από διάφορα χρώματα.

Συντήρηση φρούτων, λαχανικών, τυριού, ψωμιού σε διαφορετικές συνθήκες περιβάλλοντος.

Η ανάπτυξη της φακής και του φασολιού στο φως και στο σκοτάδι.

Η άνωση σε νερό και αλατόνερο σε σχέση με τον όγκο του βυθιζόμενου σώματος.

Μέτρηση του pH υγρών της καθημερινής μας διατροφής.

Μέτρηση του σημείου  βρασμού διαλυμάτων αλατόνερου και ζαχαρόνερου.

2015-6: Εργασίες στο μάθημα της Τεχνολογίας_Α΄ τάξη

 

    Οι μαθητές της Α’ τάξης του 4ου Γυμνασίου Σπάρτης “Γ. Ρίτσος” κατά το σχολικό έτος 2015-16, στο πλαίσιο του μαθήματος της τεχνολογίας, στη μέθοδο της ατομικής εργασίας μελέτησαν διάφορα θέματα της τεχνολογίας.Υπεύθυνη: εκπαιδευτικός:  Κουτσαλιάρη Ελισσάβετ.

Ακολουθούν παρουσιάση των εργασιών αυτών:

Τεχνολογία:  ατομικές εργασίες μαθητών.

white_tick.png

Ψηφίστε

Πιστεύετε οτι η χρήση διαδραστικών πινάκων βοηθάει την εκπαιδευτική διαδικασία;

white_info.png

Επισκεψιμότητα

Σήμερα 42
Εχθές60
Εβδομάδα 102
Προηγούμενη εβδομάδα 321
Τρέχων μήνας 907
Προηγούμενος μήνας 1671
Συνολικά 18038
Your IP: 10.2.34.21
Today: 22-01-2018
Online χρήστες1
Members: 0
Guest online: 1