Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017
17-5-2017: Επίσκεψη στον Μυστρά
18-5-2017: Η Γ΄ τάξη παρασκεύασε σαπούνι!
Δημιουργώντας έναν μικρό κήπο του σχολείου μας
10-5-2017: Ένα παιχνίδι για την υγεία
10-5-2017: Εκδήλωση για την ψυχοσωματική υγεία των παιδιών μας
28-4-2017: Επίσκεψη στην αρχαία Μεσσήνη
4-4-2017: Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄ τάξης στην Μονεμβάσια
Εκδρομή στη Λευκάδα και τα Ιωάννινα
28-3-2017: Η Β΄ Γυμνασίου στη βυζαντινή γειτονιά
24-3-2017: Γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821
11 Mαρτίου 2017: Με επιτυχία η εκδήλωση για τον Κ. Καραθεοδωρή
10-3-2017: Η Γ΄ τάξη παρακολούθησε πειράματα φυσικής
6/3/2017: Εκδήλωση για τον σχολικό εκφοβισμό
15-2-2017: Επίσκεψη σε οινοποιείο στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος
3-2-2017: Εκδήλωση για τον Γιώργο Σεφέρη και τον Οδυσσέα Ελύτη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Το ΠΔ για την αξιολόγηση των μαθητών

    Πατώντας εδώ, μπορείτε να διαβάσετε το Προεδρικό διάταγμα υπ΄ αριθμ. 126/11-11-2016, που αφορά την έναρξη και λήξη του σχολικού έτους και τη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών.

 

Αλλαγές στον τρόπο προαγωγής-απόλυσης

  Ενημερωθείτε για τις αλλαγές στον τρόπο προαγωγής των μαθητών και στον τρόπο εξέτασης της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και των Ξένων γλωσσών, πατώντας εδώ.

white_arrow.png

Χρήσιμα


white_info.png

Σχολικό ημερολόγιο

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31


Δειγματικές Διδασκαλίες

Τι είναι οι Συμφραστικοί Πίνακες Λέξεων και πώς μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε;

    

    Τι είναι ένας Συμφραστικός Πίνακας Λέξεων; Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί; Τι νέο μπορεί να προσφέρει στην προσέγγιση του έργου ενός ποιητή; Τα ερωτήματα αυτά προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε πέρυσι με τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας εφαρμόζοντας το σενάριο με τίτλο: "Μέσα από τον καθρέφτη και τι βρήκαμε εκεί". Το διδακτικό σενάριο έχει αναρτηθεί στον "Πρωτέα", από όπου μπορείτε να το προσπελάσετε. 

Διδακτικό σενάριο με αξιοποίηση των "Ψηφίδων"

 

   Αναρτήθηκε στον «Πρωτέα» το διδακτικό σενάριο με τίτλο «Τα σπίτια που είχα μου τα πήραν: περι-διαβάζοντας στη Θεσσαλονίκη«. Πρόκειται για σενάριο που αφορά τη Νεοελληνική λογοτεχνία και έχει ήδη εφαρμοστεί στο 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης «Γιάννης Ρίτσος» (σχολικό έτος 2014-5). Δημιουργός του ο Ιωάννης Κονδυλόπουλος.

  Οι μαθητές του τμήματος στο οποίο εφαρμόστηκε το σενάριο προσπάθησαν  να βοηθήσουν δύο επινοημένους συμμαθητές τους από τη Θεσσαλονίκη να ολοκληρώσουν μια εργασία που υποτίθεται ότι τους είχε ανατεθεί: με οδηγό υλικό από τις «Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα» επιχείρησαν  ψηφιακές αναζητήσεις, διάβασαν κείμενα και περι-διάβασαν  σε δρόμους της Θεσσαλονίκης, μιλώντας για τις «φυλές των σπιτιών» των προσφύγων και των Εβραίων της πόλης.

Εφαρμογές εκπαιδευτικών σεναρίων στην τάξη αναρτημένες στον "Πρωτέα'

 

      Άρχισαν να αναρτώνται στον Πρωτέα τα εκπαιδευτικά σενάρια που εφαρμόστηκαν στο σχολείο μας κατά τα παρελθόντα έτη. Συγκεκριμένα έχουν ήδη αναρτηθεί οι εφαρμογές των σεναρίων: "Τι εξημερωσε ο Μικρός Πρίγκιπας;", "΄Οψεις της Ρωμιοσύνης: σχεδιάζοντας μια γιορτή για το Γιάννη Ρίτσο",  "Μεταξύ Έβρου και Ευρώτα", "Το ουσιώδες είναι που παίξαμε: παιχνίδια με την ποίηση" (του Γ. Κονδυλόπουλου), "Μια τρυφερή μορφή παιδιού γράφεται και σβήνει: παιδί και παιχνίδι", "Πάμε Βιβλιοθήκη" (της Μαρίνας Αρετάκη), "Η νήσος των ποιητών" και "Ιστορίες ξένες: μια άσκηση στην ετερότητα" (της Σταυρούλας Τεντόμα). Οι εφαρμογές πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας υπό την εποπτεία και καθοδήγηση του  Ι. Κονδυλόπουλου.

«Τα συναισθήματα και ο εαυτός μου - Τα συναισθήματά μου και οι άλλοι»

       

    Στο πλαίσιο του μαθήματος της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής, η κ. Αγγελική Βασιλείου, καθηγήτρια Γαλλικής γλώσσας και εκ των υπευθύνων κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού στο σχολείο μας, υλοποίησε στη Β΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2014-5, το project που περιγράφεται παρακάτω. Τίτλος του: «Τα συναισθήματα και ο εαυτός μου- Τα συναισθήματά μου και οι άλλοι»

   Σκοπός του συγκεκριμένου θέματος ήταν η προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας των μαθητών στο πλαίσιο της ολόπλευρης ανάπτυξης της προσωπικότητάς τους.

Περισσότερα...

Εκπαιδευτικά σενάρια με τη χρήση των ΤΠΕ

    

    Συνεχίζεται από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας η ανάρτηση εκπαιδευτικών σεναρίων για τα γλωσσικά μαθήματα στη βάση δεδομένων "Πρωτέας". Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετέχει ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας Ιωάννης Κονδυλόπουλος, φιλόλογος, ο οποίος έχει δημιουργήσει σενάρια  αναρτώνται σταδιακά στον ιστότοπο  http://proteas.greek-language.gr/index.html. Ήδη έχουν αναρτηθεί το σενάριο "Τι εξημέρωσε ο Μικρός Πρίγκιπας;" "Όψεις της Ρωμιοσύνης: σχεδιάζοντας μια γιορτή για τον Γιάννη Ρίτσο", "Μεταξύ Έβρου και Ευρώτα", "Ένα διήγημα κι εγώ - Ένα διήγημα κι εμείς",  καθώς και το διαθεματικό "Το ουσιώδες είναι που... παίξαμε: παιχνίδια με την ποίηση" (το τελευταίο, σε συνεργασία με τη χημικό Έ. Παλούμπα).

Περισσότερα...

white_tick.png

Ψηφίστε

Πιστεύετε οτι η χρήση διαδραστικών πινάκων βοηθάει την εκπαιδευτική διαδικασία;

white_info.png

Επισκεψιμότητα

Σήμερα 457
Εχθές173
Εβδομάδα 630
Προηγούμενη εβδομάδα 1536
Τρέχων μήνας 2851
Προηγούμενος μήνας 4145
Συνολικά 22456
Your IP: 10.2.32.21
Today: 22-05-2017