Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2018
4-12-2017: Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
17 Νοεμβρίου 2017: Εκδήλωση στο σχολείο μας για την επέτειο του Πολυτεχνείου
15-11-2017: Hμερίδα για την οδική ασφάλεια για τους μαθητές του σχολείου μας
Πειράματα στο εργαστήριο "Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή"
Πειράματα στο εργαστήριο ¨Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή" του σχολείου μας
31/10/2017: Σεμινάριο για τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος στο σχολείο μας
Τιμήσαμε την επέτειο του "ΟΧΙ"
2-10-2017: Ο Καθ. Αντ. Τραυλός μάς μίλησε για την αξία της άθλησης
2-10-2017: 4η Ημέρα Πανελλήνιου Σχολικού Αθλητισμού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου οι έλεγχοι Α΄ τετραμήνου

Οι έλεγχοι του Α΄ τετραμήνου θα δοθούν τη Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου 2018 στις 12.00.

Ας θυμηθούμε τις αλλαγές στον τρόπο προαγωγής σύμφωνα με την 166077/Δ2 εγκύκλιο του 2016 και το ΠΔ 126 του 2016

Διαβάστε τις αλλαγές στον τρόπο προαγωγής/απόλυσης των μαθητών και στον τρόπο εξέτασης της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας και των Ξένων γλωσσών, σύμφωνα με την 166077/Δ2/7-10-2016, πατώντας εδώ. Για να διαβάσετε όλο το Προεδρικό Διάταγμα 126 του 2016, πατήστε εδώ.

 

Το νέο θεσμικό πλαίσιο για τη Β΄θμια εκπαίδευση

       Για να διαβάσετε τη νέα  υπουργική απόφαση  (23/01/2018) για θέματα λειτουργίας των σχολείων, πατήστε εδώ.

'Ωρες επικοινωνίας γονέων- εκπαιδευτικών (ΝΕΟ_από 13-11-2017)

 Πατήστε εδώ για να δείτε τις ώρες επικοινωνίας εκπαιδευτικών - γονέων. 

white_arrow.png

Χρήσιμα


white_info.png

Σχολικό ημερολόγιο

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28


Δειγματικές Διδασκαλίες

Ανακοίνωση σε επιστημονική ημερίδα για εκπαιδευτική δράση του σχολείου μας

     

      Κατά το περυσινό διδακτικό έτος υλοποιήθηκε στο σχολείο μας, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Λακωνίας, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Ο Μυστράς του Καζαντζάκη". Για την πορεία υλοποίησης του προγράμματος θα μιλήσουν το Σάββατο, 13 Ιανουαρίου 2018, στις 17.00, στην Πνευματική Εστία Σπάρτης, η αρχαιολόγος της ΕΦΑΛΑΚ Λακωνίας κ. Γιάννα Κατσουγκράκη  και ο φιλόλογος κ. Ιωάννης Κονδυλόπουλος, διευθυντής του 4ου Γυμνασίου Σπάρτης "Γιάννης Ρίτσος", στο πλαίσιο επιστημονικής ημερίδας που διοργανώνουν ο Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Λακωνίας κ. Μανώλης Στεργιούλης και ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Λακωνίας. Για να διαβάσετε το πλήρες πρόγραμμα της ημερίδας, που έχει τίτλο "Αναφορά στον βίο και την πολιτεία του Νίκου Καζαντζάκη", πατήστε εδώ.

Τι είναι οι Συμφραστικοί Πίνακες Λέξεων και πώς μπορούμε να τους αξιοποιήσουμε;

    

    Τι είναι ένας Συμφραστικός Πίνακας Λέξεων; Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί; Τι νέο μπορεί να προσφέρει στην προσέγγιση του έργου ενός ποιητή; Τα ερωτήματα αυτά προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε πέρυσι με τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας εφαρμόζοντας το σενάριο με τίτλο: "Μέσα από τον καθρέφτη και τι βρήκαμε εκεί". Το διδακτικό σενάριο έχει αναρτηθεί στον "Πρωτέα", από όπου μπορείτε να το προσπελάσετε. 

Διδακτικό σενάριο με αξιοποίηση των "Ψηφίδων"

 

   Αναρτήθηκε στον «Πρωτέα» το διδακτικό σενάριο με τίτλο «Τα σπίτια που είχα μου τα πήραν: περι-διαβάζοντας στη Θεσσαλονίκη«. Πρόκειται για σενάριο που αφορά τη Νεοελληνική λογοτεχνία και έχει ήδη εφαρμοστεί στο 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης «Γιάννης Ρίτσος» (σχολικό έτος 2014-5). Δημιουργός του ο Ιωάννης Κονδυλόπουλος.

  Οι μαθητές του τμήματος στο οποίο εφαρμόστηκε το σενάριο προσπάθησαν  να βοηθήσουν δύο επινοημένους συμμαθητές τους από τη Θεσσαλονίκη να ολοκληρώσουν μια εργασία που υποτίθεται ότι τους είχε ανατεθεί: με οδηγό υλικό από τις «Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα» επιχείρησαν  ψηφιακές αναζητήσεις, διάβασαν κείμενα και περι-διάβασαν  σε δρόμους της Θεσσαλονίκης, μιλώντας για τις «φυλές των σπιτιών» των προσφύγων και των Εβραίων της πόλης.

Εφαρμογές εκπαιδευτικών σεναρίων στην τάξη αναρτημένες στον "Πρωτέα'

 

      Άρχισαν να αναρτώνται στον Πρωτέα τα εκπαιδευτικά σενάρια που εφαρμόστηκαν στο σχολείο μας κατά τα παρελθόντα έτη. Συγκεκριμένα έχουν ήδη αναρτηθεί οι εφαρμογές των σεναρίων: "Τι εξημερωσε ο Μικρός Πρίγκιπας;", "΄Οψεις της Ρωμιοσύνης: σχεδιάζοντας μια γιορτή για το Γιάννη Ρίτσο",  "Μεταξύ Έβρου και Ευρώτα", "Το ουσιώδες είναι που παίξαμε: παιχνίδια με την ποίηση" (του Γ. Κονδυλόπουλου), "Μια τρυφερή μορφή παιδιού γράφεται και σβήνει: παιδί και παιχνίδι", "Πάμε Βιβλιοθήκη" (της Μαρίνας Αρετάκη), "Η νήσος των ποιητών" και "Ιστορίες ξένες: μια άσκηση στην ετερότητα" (της Σταυρούλας Τεντόμα). Οι εφαρμογές πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας υπό την εποπτεία και καθοδήγηση του  Ι. Κονδυλόπουλου.

«Τα συναισθήματα και ο εαυτός μου - Τα συναισθήματά μου και οι άλλοι»

       

    Στο πλαίσιο του μαθήματος της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής, η κ. Αγγελική Βασιλείου, καθηγήτρια Γαλλικής γλώσσας και εκ των υπευθύνων κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού στο σχολείο μας, υλοποίησε στη Β΄ Γυμνασίου, κατά το σχολικό έτος 2014-5, το project που περιγράφεται παρακάτω. Τίτλος του: «Τα συναισθήματα και ο εαυτός μου- Τα συναισθήματά μου και οι άλλοι»

   Σκοπός του συγκεκριμένου θέματος ήταν η προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας των μαθητών στο πλαίσιο της ολόπλευρης ανάπτυξης της προσωπικότητάς τους.

Περισσότερα...

white_tick.png

Ψηφίστε

Πιστεύετε οτι η χρήση διαδραστικών πινάκων βοηθάει την εκπαιδευτική διαδικασία;

white_info.png

Επισκεψιμότητα

Σήμερα 29
Εχθές66
Εβδομάδα 392
Προηγούμενη εβδομάδα 1139
Τρέχων μήνας 1796
Προηγούμενος μήνας 1385
Συνολικά 18641
Your IP: 10.2.33.21
Today: 17-02-2018
Online χρήστες1
Members: 0
Guest online: 1